Translate

piątek, 20 kwietnia 2018

odnalezione korzenie

W trakcie warsztatów digitalizacyjnych i plastycznych organizowanych przez CSE "Światowid" w Elblągu w ramach projektu "Łączymy historie" rozpoczęłam tworzenie drzewa genealogicznego oraz scrapbookingowego albumu rodzinnego.
Jestem na etapie zbierania zdjęć i informacji o przodkach, więc trochę to jeszcze potrwa.


Efekty pracy uczestników zajęć można będzie zobaczyć na wystawie "Odnalezione korzenie", która zakończy realizację projektu.
Wernisaż odbędzie się 26 kwietnia o godz. 17 w holu głównym CSE „Światowid” w Elblągu.

2 komentarze:

  1. Super. Od lat obiecuję sobie, że wezmę się za historię mojej rodziny. Trzeba to zrobić, bo zostały tylko fragmenty wspomnień, a moje dzieci to już nie będą wiedziały prawie nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł :) Drzewo genealogiczne mam i zdjęć też dużo, moze i ja się skuszę :) Warto zachować te cenne chwile i wspomnienia utrwalone na papierze. Widzę, że Twoje będą miały niezwykle piękną oprawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) Wasze komentarze uskrzydlają :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...