Translate

wtorek, 17 marca 2015

niech żyje art-piaskownica!

Zwykle nie biorę udziału w Candy. Urodzinowego art-piaskownicy nie mogę przegapić :)

źródło: www.art-piaskownica.blogspot.com

Polecam świętowanie z art-piaskownicą.
Polecam jej urodzinowe Candy - o zasadach przeczytacie - tutaj.
A jak już przeczytacie, a potem... poskaczecie :) to pewnie powtórzycie za mną :)

Life is short. If there was ever a moment to follow your passion and do something that matters to you, that moment is now.

...

Art-piaskownicę podglądałam od dawna, zachwycałam się nietuzinkowymi pomysłami projektantek i biorących udział w zabawach blogerek.
Po jakimś czasie postanowiłam zmierzyć się z wyzwaniami. Między innymi po to założyłam swojego bloga :)
Spróbowałam. Kilka razy nawet udało mi się zdobyć wyróżnienie :)
Moje zabawy z art-piaskownicą można oglądać - tutaj.

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za udział we wspólnym świętowaniu! Powiem Ci, że ja też odkąd pamiętam zaglądałam do Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) Wasze komentarze uskrzydlają :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...