Translate

piątek, 28 lutego 2014

zloty forum decoupage24.pl


Już ustalamy szczegóły kolejnego zlotu decumaniaczek z forum decoupage24.pl
Bardzo się cieszę, bo bardzo lubię te nasze spotkania :)

Zbiorowe zdjęcie z poprzedniego zlotu w Dzierżąznej:


I prace, które zrobiłam w zeszłym roku:






Pudełko z sówką już pokazywałam - zostało przeznaczone na cel charytatywny - szczegóły.


To był "płodny" weekend :) Jedynie tacę wykańczałam (patyna i lakier) w domu.


Na naszych spotkaniach robimy też drobnostki dla siebie nawzajem.
Zakładka, którą zrobiłam powędrowała do Marty z Deco-Pasji.

źródło: www.deco-pasja.blogspot.com

Uczymy się też nawzajem nowych technik. Ja uczestniczyłam w kursie Julszy, która uczyła robić koralikowo-szydełkowo bransoletki.

2 komentarze:

  1. Śliczne, zaintrygowało mnie pudełeczko z sową - jak można uzyskać taki kolor na dole - jest po prostu przepiękny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Najpierw maluje się na jeden kolor (farbą lub bejcą). A potem prawie suchym pędzlem lub gąbką (jak przy bieleniu) "mazia się" różnymi kolorami farby (najciekawszy ofekt osiąga się jeśli używa się kolorów z motywu).

      Usuń

Dziękuję :) Wasze komentarze uskrzydlają :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...