Translate

niedziela, 13 marca 2011

szczęśliwy konkurs

Brałam udział w konkursie na forum decoupage24.pl, na którym jestem od roku, i które serdecznie polecam. Praca w konkursie pod tytułem "Szczęśliwa trzynastka" miała być wykonana techniką decoupage'u i przedstawiać szczęście. Dodatkowo trzeba było paroma zdaniami uzasadnić wybór użytego motywu.
Konkurs okazał się dla mnie wyjątkowo szczęśliwy, ponieważ zdobyłam drugie miejsce :)


"Szczęście kojarzy mi się z dzieciństwem, ponieważ był to czas beztroski i niezwykle radosny, czas, kiedy mama potrafiła rozwiązać najtragiczniejsze problemy, a tata przywracał życie wszelkim zabawkom.
A jaki kolor ma szczęście? Moje - zielony."


1 komentarz:

  1. Śliczna rameczka... Może spróbuję kiedyś decou, bo gdy patrzę na tak piękne prace, rodzi się we mnie chęć tworzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :) Wasze komentarze uskrzydlają :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...